Bitvilág

Bitvilág

Ne várjon a panaszokra, építsen proaktív, sikeres ügyfélszolgálatot!

2024. április 26. - N.Ferenc

Ne várjon a panaszokra, építsen proaktív, sikeres ügyfélszolgálatot!   Elkerülhető a frusztráció mindkét oldalon:Ügyfelei számára: Bosszantó, ha nem érik el Önt, és nem kapnak gyors segítséget.Az Ön számára: Bevételkiesést és reputációvesztést okozhat a hibás ügyfélszolgálat. Az ügyfélszolgálat,…

Tovább

Hogyan lehetne hatékonyabbá tenni az ügyfélszolgálat teljesítményét?

Hogyan lehetne hatékonyabbá tenni az ügyfélszolgálat teljesítményét?   Az ügyfélszolgálat hatékonysága kulcsfontosságú bármely vállalkozás számára. A hatékony ügyfélszolgálat javítja a vásárlói elégedettséget, növeli a hűséget, és pozitív hatással van a cég hírnevére. Azonban számos vállalkozás…

Tovább

Ameca, az emberi arc mimikáját utánzó humanoid robot

Ameca, az emberi arc mimikáját utánzó humanoid robot   Olvastam egy robotról ami igen felkeltette az érdeklődésemet, szeretném megosztani amit olvastam, láttam. Kinek mi a véleménye? Az Ameca egy lenyűgöző humanoid robot, melyet az Engineered Arts alkotott. Kiemelkedik társai közül az emberi arc…

Tovább

Búcsú a telefonzsinórtól: A virtuális telefonközpont varázsa

Búcsú a telefonzsinórtól: A virtuális telefonközpont varázsa   Emlékszel még arra az időre, amikor a telefonhíváshoz előbb meg kellett találnod a telefonzsinórt, bedugni a konnektorba, és csak utána tárcsázhattad a kívánt számot? Nos, ez már a múlt! A virtuális telefonközpont (VTC)…

Tovább
süti beállítások módosítása